Myhrman är ny teknisk chef i Mariestad, Töreboda och Gullspång

Bild på Johan Myhrman, medelåldersman med skägg, klädd i skjorta och slips. Brunt hår.

Johan Myhrman tillträder tjänsten som teknisk chef den 5 april.

Skövdebon Johan Myhrman är ny teknisk chef i Mariestad, Töreboda och Gullspång. Myhrman, med bakgrund inom Försvarsmakten, tycker det är häftigt att vara en del av den demokratiska processen.

Den 5 april gör Johan Myhrman sin första dag på jobbet som teknisk chef för Mariestad, Töreboda och Gullspång. Så här säger han själv om uppdraget:
Som chef för flera samhällsviktiga funktioner finns det stora möjligheter att göra skillnad.

Samhällsnytta

Johan Myhrman ersätter Michael Nordin som blir ny kommunchef i Töreboda kommun. Närmast kommer Myhrman från Försvarets materielverk i Karlsborg där han arbetat som ställföreträdande avdelningschef. Innan det har han haft en rad olika chefsuppdrag inom Försvarsmakten.

Jag finner stor glädje och motivation i att generera samhällsnytta. I en kommun arbetar medarbetare för medborgarnas bästa, att vara en del av det och den demokratiska processen tycker jag är häftigt, säger Johan Myhrman.

Sidan senast uppdaterad: